sunday bloody sunday

Jaa ni, veckorna går snabbare och snabbare tycker jag. Delvis bra för det innebär att snart är semestern här men samtidigt så hinner man ju inte ta ett djupt andetag och pausa innan det är dags för en ny arbetsvecka.

Syster yster med man åka tidigt idag eftersom de skulle gå på lägenhetsvisning idag. Spännande för dem. För oss innebar det att vi har tid att fixa en massa i rummet. Går ju så himla segt. Men men...vi är väl klara till jul eller nått. Näe skämt åsido. Man har inte alltför mycket ork att hålla på därinne när man har jobbat en hel dag och på helgen vill man ju inte ta ut sig alltför mycket . Vi har iallafall inte alltför många gipsväggar kvar att sätta upp. Sen ska de spacklas, och sen kommer allt annat som ska göras....

Helgen har ialalfall varit riktigt trevlig.. vi såg på fotbollen igår (!!!!) men inte gick det bättre för Sverige för det. Vi ska väl gå iväg och rösta sen tror jag. Kan ärligt säga att jag inte alls är påläst/insatt i något och vet faktiskt inte hur jag ska rösta, men det löser sig nog. Sen ska det stekas pannkakor! Har varit sugen på det i typ 1 vecka nu hihi.

Har suttit en bra stund nu och kollat på hotell i London. Har nämligen hittat jättebilligt flyg dit men vi måste ju ha någonstans att bo också till ett bra pris annars kvittar det ju om flyget är billigt! Det kanske inte blir någon resa alls, vi får väl se.

Igår var jag inne på att vi skulle till Hultsfred för att se The Killers, men jag campar icke och det går ej att köpa endagsbiljett till den dagen de spelar typiskt nog! och inga U2 biljetter finns det kvar heller. Varför kommer jag på saker och ting så sent för?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback