en drink, två drink, tre drink, skål!

Jag har haft en superhelg uppe hos familjen.  Vi började i fredags med att fira svärfars födelsedag när vi kom upp.


I lördags inledde jag dagen med att hälsa på mammas grav tillsammans med storasyster sen tog vi en låång och shoppingfylld tur på stan.
Sedan vankades det födelsedagsmiddag och efter det åkte jag hem till syster.

Vi drack ett par drinkar och gick sedan ut på byn stan.
Jaa.. många drinkar och olika ställen blev det, tyvärr förlorade vi en timme för att vi fick ställa om klockorna , typiskt nog men det var kul iallafall. Idag vaknade jag och mådde som jag förtjänade. Vi åt våfflor innan vi rörde oss hemåt. Nu sitter vi i varsin soffa och jag tror jag somnar snart...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback