onsdag


Jag tror det börjar bli dags att ta fram en lite tunnare jacka om det ska fortsätta bli sånhär temperatur! Riktigt behagligt ute nu, särskilt när solen skiner!

Det var väldigt skönt att gå från jobbet vid 15 idag... har hunnit handlat lite, sätta igång en tvättmaskin och slappa :) Planen är att fortsätta slappa ett tag för att sedan steka lite pannkisar. Mumsigt!
Jag måste säga att jag har inte öppnat min 70%  choklad ännu.. jag köpte den som ett bra subsitut för sötsuget. Men än så länge ligger den oöppnad.

Nästa vecka är jag ledig mitt i veckan 2 dagar, då ska jag passa på att baka matbröd, pajer och lite annat smått och gott. Leka lite husmor :)

Ikväll tänker jag ligga i soffan framför tv:n precis hela kvällen... om jag inte somnar mitt i tv tittandet...Imorgon är det träning igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback