vilken bra dag

Jag är så nöjd med min dag idag. Den har varit effektiv och bra :)
Jag har jobbat och stått i... fick reda på att jag fick den tjänsten som jag sökt. Så nu ska jag utbilda lite granna. Inte inom det jag sitter med mest utan den andra produkten jag sitter med lite mindre. Ska bli roligt! Om det nu blir dags för en utbildning snart.
Sen har jag tränat också. Fick ju inte tid i förra veckan eftersom jag jobbade kvällspass.
Sen kom jag hem och skulle äta maten jag gjort innan jag åkte iväg , den blev jätte god! Kanon! Nu sitter jag i soffan och ser Familjen Annorlunda Efter CSI blir det läggdags! Imorgon ska jag hjälpa till och utbilda lite faktiskt, ska bli spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback