we don´t celebrate sundays anymore


Sitter och kollar på wipeout , om ni inte har sett det, gör det! Helt sjukt kul! Kommentarerna gör ju att det blir 10 gånger roligare än vad det hade varit annars. Människorna som är med är ju lite speciella också.Underbar underhållning iallafall.

Idag har jag knappt lyft ett finger! Började med frukost framför tv:n, plockade ordning i köket och sen har soffan och jag umgåtts. Jag har tagit igen lite tv serie tittande som jag inte hunnit med på ett bra tag. Sen såg jag en film, som jag skrev om tidigare. Lagade iof. lite middag och tvättade några maskiner men utöver det ... soft dag.
Min näsa är ganska jätte snörvlig och halsen lite rosslig så det har varit skönt att bara vila. Druckit så mycket te idag så jag springer på toa titt som tätt ,men det är skönt för halsen så jaa.

Jag måste bara berätta hur dataskadade jag och min man är. Vi sitter i varsin soffa med våra laptops. Jag lyssnar på musik och bloggar och säger att han inte får prata med mig just nu. Så då skriver han på MSN istället. Hihi. Det är så VI. Inte för att vi alltid sitter så men iom att han inte fick prata med mig så fick han ju ändå det han ville sagt :)

Nu ... straxt tillbaka till wipeout och senare Beck...


Kommentarer
Anonym säger:

Halloj

Vilken snygg blogg du har skaffat dig... eller gjort om ska jag väl säga.!!!

såg dina ullareds påsar.. jag vill också åka!!!

ska lura dit robert.

vi måste prata snart!!!! ring mig!!! själv är jag alldeles för vimmsig.kommer aldrig ihåg något.

2009-03-23 | 15:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback