en dag i solen

Maj börjar ju riktigt bra. Varmt och solsken. Jag vaknade tidigt imorse när Mattias jobbarkompis var och hämtade resterande trädklumpar, så nu är allt borta!

Mattias gick iallafall upp när vi vaknade och jag tyckte att han sa att han skulle väcka mig lite senare. Han däremot sa något om att jag fick vakna av mig själv. Hur som hellst så sov jag enda till klockan 10, vilket jag inte gjort på väldigt länge. Kände mig faktiskt riktigt utvilad när jag gått upp. Vi åt iallafall frulle och gick sedan ut för att jobba i trädgården. Jag började klippa gräset och Mattias rensade upp en massa grenar. När vi var klara med det tog vi en prommis till Ica och köpte lunch och glass.
Eftermiddagen tillbringade jag i min underbara solstol och Mattias i skuggan/delvis solen tills det började bli lite kyligt.

Kvällen avslutades med grillad kyckling och tsatsiki.

En prima dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback