schlagerkväll

Väntar på att Sara ska komma hit så ska vi titta på Eurovision song contest tillsammans. Äntligen är det dags för det jag har sett fram emot sedan första deltävlingen i Melodifestivalen.

Jag tror faktiskt inte Sverige kommer vinna. Jag hoppas, självklart men jag tror inte den håller enda fram. Jag har en del favoriter dock och tror att det kan bli tufft i toppen.

Jag håller en extra tumme för Norge, Island, Estland.

Tror dock att Ukraina kan gå väldigt bra också. Är inte överförtjust i låten eller framträdandet men sånna låtar brukar ju funka, förutom när Sverige skickar dem såklart ;)

Men jag vill bara ha sagt att OM mot förmodan Sverige vinner då ska jag tusan till Stockholm nästa år och sitta i publiken!

Kommentarer
Jennie säger:

Blir det till Oslo nästa år istället då? ;)

2009-05-17 | 00:41:29
Bloggadress: http://jenninii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback