varma måndag

Dagen började mulet och jag trodde på en deppig dag med en massa regn men tjii fick jag. Strålande solsken och riktigt varmt och skönt.

När jag kom hem från jobbet satt jag ute i vår bod och målade ett lager på allt det jag grundade igår. Nu får det torka och sen får det bli ett lager till, sen är jag nog nöjd.

Imorgon har ju jag en tid med syon på komvux, det ska bli intressant och se vad han har för förslag vad jag kan göra. Har en fundering på tyska kanske...vi får väl se.

Vi har infört en ny regel här hemma förresten,  ingen tv förre klockan 20:00 på vardagarna. Har funkat idag iallafall. Jag blev dock uttråkad vid 19 så då gick vi en promis, men det är ju bättre än att slöa i soffan.

Nu: Csi, Sen: Sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback