nu är helgen slut igen

Åh vilken helg!

I fredags var vi lediga så i torsdags kväll styrde vi bilen norröver. Det blev riktigt fullspäckat men inte alltför stressigt ändå. jag inledde fredagen med att gå på babysim med min svägerska Emmelie och lille Dexter, SÅ kul!


- Blubb blubb! (bild lånad från Emmelie)

Efter babysimmet blev det en sväng på stan och så lunchade vi med syster. Sen åkte Mattias och jag hem till morfar med fika och visade honom en massa bilder på huset och renoveringen!
Efter fika så var det bara att åka vidare till nästa morfar, Mattias nu då. Han är dessvärre dålig och är på sjukhus. Vi och Mattias bror + familj hälsade på honom en liten stund, vilket det kändes som att han uppskattade!

Kvällen avslutades med pizza,kebab och en massa godis framför Idol hemma hos Mange och Erica.

Puhh.. sen sov vi i några timmar ;)
Jag gick upp tidigt för att färga håret i lördags och sen blev det en fika med Emmie så jag inte hade träffat på år och dar! En sväng på stan med Mattias för att hitta lite"finkläder" och sen ett besök hos Dexter med familj.







Dexter fick en bok i present av oss. Det som var bäst med den var nog att det gick att smaska på den!



Efter det besöket tog vi med oss svärmor och åkte till kyrkogårdarna och tände ljus vid gravar och minneslundar!
Lördagskvällen avslutades hemma hos storasyster och hennes man, vi åt kina/thai mat och pratade för fullt i några timmar, lika kul som alltid!


storasyster och jag, inte så lika när jag har mörkt hår!

Påväg hem idag var Lizzy väldigt "gnällig" och när vi stannade för lunch så fick hon gå ur buren lite i bilen... vi lyckades få en bra bild på henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback