sista dagen

Idag tog jag mitt pick och pack med mig när jag gick från jobbet. En väldigt konstig känsla måste jag säga. Jag kommer sakna mina arbetskamrater sjukt mycket men utöver det ska det bara bli kul att komma till ett nytt ställe. Bonusen är ju att jag känner de flesta på mitt nya jobb redan :)
Sen är jag ju faktiskt anställd på samma ställe året ut, så först 1 januari har jag helt nytt jobb kan man säga.

Bjöd iallafall på fika idag, julinspirerat sådant. Pepparkaks och saffrans muffins. Muffins är min grej har jag kommit fram till. Lyckas alltid med dem hehe. Och så hade jag köpt en låda skumtomtar, det är GOTT!

Efter jobbet var vi på citygross och storhandlade... och nu har vi tryckt i oss lite tapas inspirerad mat och jag tittar på Idol. Mattias ligger i soffan brevid med datorn i knät. Som det brukar vara ;)

Imorgon ska vi ha en riktigt härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback