söndagsmys

Söndagsmys är minst lika bra som fredagsmys, det enda jobbiga är att man vet att imorgon är det jobb :( Fast innan jobbet ska jag till arbetsförmedlingen, äntligen!

Dagen har varit lugn, som de flesta söndagar är. När svärföräldrarna åkt hem satte jag mig med min bok och Mattias såg på film i hemmabiorummet (vart annars?!). Har haft en "lästorka" i många veckor och har velat läsa klart tredje boken i Twilight serien sååå länge. Men nu så, ska dock läsa två andra böcker innan jag hoppar på den fjärde och sista, som jag dessutom har på engelska.. När jag är inne i ett lässtim kan jag läsa hur mycket som hellst. Jätte skönt att bara dyka in i boken och inte tänka på något annat!

Vi gjorde jätte god middag ikväll förresten, stekt fläskfilé eller om det nu var ytterfilé, kött iallafall. Till det hade vi ungsstekt potatis och morötter, stekta färska champinjoner och kall sås av turkisk youghurt med MASSA vitlök! Det slank ner snabbt :)

Är så glad att vi båda gillar vitlök, hade varit lite jobbigt om bara en av oss gillad det ;) Men vem gillar inte vitlök, så är ju så gott :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback