20091007

Hej hej hallå!
Hur mår ni? Jag mår heeelt okej, lite ruggig bara men det är inget en kopp té och en varm dusch inte kan hjälpa. Skulle egentligen iväg och träna idag men min träningskompis och granne har fått förhinder och dagens pass är inget kul att vara själv på, när man ska gå runt på olika stationer. Får bli spinning imorn istället. Har insett att jag är väldigt duktig om jag tränat 4 gånger i veckan men om jag tränat 2 så är det också bra. Satsar dock på 3 denna veckan, pilates på söndag också.

Arbetsdagarna springer iväg nu när jag inte jobba heltid, jag hinner knappt komma dit innan jag äter lunch och sen går jag typ hem straxt därefter hihi. Vill dock inte tänka på hur lönebeskedet kommer se ut sen :(

Åhh nu kom Mattias hem från jobbet, äntligen! Kan ni förstå att han åkte 1,5 timme innan mig imorse och ja var hemma vid 16:30 (efter att ha handlat lite) hmm...
Jag har iallafall varit snäll och påbörjat bakning av fikat som han ska ha med sig till jobbet på fredag. Banankaka fick det blir (tack Ida för tipset!) Hoppas att den blir mumsig, inte för att jag får äta den :(

Nu ska jag duscha och sen äta lite kvällsmackor med Mattias goda tonfiskröra... Mumma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback