fredagsfunderingar

Sitter uppkrupen under en filt i soffan och ser på Rapport just nu. Ganska tråkigt, men det kan ju vara bra att hålla sig uppdaterad med vad som händer i världen, eller hur?  Inväntar Idol, ikväll är det ju rock tema inte för att jag förstår hur de kan tycka att Lisa Miskovsky är rock men jaaa vi får väl säga det idag då.

Tycker på senaste tiden att veckorna bara flyger iväg, gör de inte det? Var det inte för en vecka sedan som jag beklagade mig över att jobba igen efter semestern? Imorgon är det 2 månader kvar till julafton och sen är ju året typ slut.  

I helgen ska förhoppningsvis tiden inte gå för fort. Ska ta det lugnt och städa undan lite sen hoppas jag läsa ut boken jag läser och kanske scrapbooka lite, var riktigt länge sedan nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback