I'm back

Ber om ursäkt för dålig uppdatering av bloggen denna veckan man jag har försökt undvika datorn (det gick sisådär) för att kunna plugga till Tyska provet som jag hade idag. Uj uj jag har inte pluggat på flera år , det kändes... men jag tror att jag blir godkänd iallafall. Vet att jag svarade fel på några verbböjningar men annars får vi hålla tummarna!

Har ju då inte hänt så mycket sedan sist, julpysslet satte sina spår så jag planerar att köpa lite mer material och göra lite allt möjligt. Kanske lägga ut hur man gör det här på bloggen? Skulle ju kunna vara lite skoj. Vad tror ni?

Min förkylning och att jag jobbat kväll har ju gjort att jag inte kunnat träna på hur länge som hellst känns det som. Men ikväll har vi inga ursäkter. Spinningen kommer väl iof ta död på mig men det är bara att komma igång igen. Jag kommer jobba dagtid framtill jul nu så kommer ju alltid kunna träna i veckorna och dessutom kanske få lite regelbundhet med måltider och sånt. Lyx!

Nu ska jag titta på en tv-serie, skicka iväg en jobbansökan och laga lite middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback