jaha så att mmmm...

Kan man bli annat än deppad och ruggig av det uschliga vädret ute? Grått grått grått! När klockan ringde 7:30 imorse var jag absolut inte pigg och hade absolut ingen som hellst lust att gå upp. Jag tog mig dock upp och till jobbet också för den delen. Tiden segade sig kan jag lova men jag gick ju faktiskt hem lite tidigare och det var kanon skönt!

Blir en lugn kväll ikväll, som alltid. Ska komma ihåg nästa gång jag är på systemet att köpa sånna där mindre vinflarror. Då kan jag ju öppna en och dricka själv utan att det blir massa över eller jag blir lite fuller ;)För ikväll är jag allt lite vinsugen men har ingen lust att öppna varken en box eller en flaska. Well well får bli lite cola istället... gott det också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback