på torsdag äts det ärtsoppa, på lördag är det fest...

Men fredag är ändå dagen som är bäst!


Vet ni vad? morgon är det FREDAG! och hur skönt är inte det egentligen? Härliga härliga helg! Denna helg ska jag städa lite och sen SLAPPA järnet, läsa klart min bok, ta sovmorgon och kanske se någon bra film! Som det ska vara på helgen, inga måsten eller kanske några, städa lite måste göras men det för att må bra så det är ett bra måste tycker jag!

Har faktiskt bara fått ihop 2 träningspass denna veckan, men riktigt jobbiga sådana. Spinnat för full rulle. Min idag kände jag inte att jag kunde ge 110% eftersom jag fick så himla ont i undersidan av foten och upp på ankeln så fort jag stod upp
:( Måste hitta ett par skor som funkar bättre på spinningen än mina aerobicskor tror jag. Har fortfarande ont men jag hoppas det gått över när jag går upp imorgon.

Nej ska se klaty Lyxällan nu sen är det bedtime!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback