söndagsutflykt

Jo, det stämmer att det var Ullared som vi tog en liten utflykt till idag!
Vi hade en grej att reklamera så passade vi även på att shoppa lite (hur kan man låta bli) men vi kom faktiskt ut på 1 timme, vilket är rekord för oss! Hittade en lite varmare jacka med världens mysigaste lurv i luvan , några fina skjortor och så lite duschkräm o sånt som är bra att ha.  Vi kom hem och var helt slutkörda båda två. Så vi trottsade våra principer och tog en liten tupplur på en timme sisådär! Jag måste då kanske förklara varför det är emot våra principer att sova mitt på dagen... problemet är att det är sjukt svårt att somna på kvällen sen och det tar flera dagar innan man kommer i fas igen... men men nu fick det bli så. Jäkligt skönt att sova var det iallafall!

Vi ni vad förresten... jag har sådana julkänslor och längtar efter att pyssla och ha mig inför jul!

Kommentarer
erica säger:

jaa, vet du, det har jag med!! Vill ta fram ljusstakarna och allt, nu!! =)

2009-10-19 | 11:29:22
Bloggadress: http://eccas.blogg.se/
Jennie säger:

skulle gärna besöka ullared innan jul, men det får nog vänta till våren =)

2009-10-20 | 18:47:08
Bloggadress: http://jenninii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback