biohyfs

Vilken trevlig fredag det blev!

Efter jobbet åkte vi till Växjö och gick ut och åt med Mattias kompis och hans sambo, sen fönstershoppade vi lite innan vi styrde stegen mot SF och 2,5 timmar bio. Härligt!

Vi såg då Inglorious Basterds , Tarantinos nya film. SÅ bra! Kan verkligen rekomendera den! Vi kände dock av att vi hade suttit still i 2,5 timme i en väldigt trång biosalong när vi reste oss. Sen så störde jag mig på den som satt framför Mattias, hans var så himla lång så i vissa lägen såg jag inte texten för där var hans stora huvud :( lite störigt när de pratar både engelska, franska och tyska och till och med lite italienska. 

Sen ibland kan jag undra om jag inte är lite folkskygg, när man sätter sig i biosalongen och den börjar fyllas upp så är det ju alltid så stimmigt, vilket jag absolut kan leva med. Men de tankar som rusar genom huvudet då är ungefär de där kommer säker prassla jätte högt med sitt godis, usch vad han där skrattar konstigt, luktar det inte lite konstigt... sen kommer reklamen igång och då är det ju fortfarande lite sorl, men så kommer tankarna igen. Hoppas verkligen alla stänger av mobilen, måste då sitta o hångla  konstant... ja ni förstår. Jag blir liksom irriterad på saker som kan störa när man går på bio, innan de händer bara för att det hänt någon annan gång när jag varit på bio.
En gång när Mattias o jag var på bio var det en man vars telefon ringde, då svarar han och sitter och pratar i den.. gaah!

Men åter till igår, jag överlevde bion ;) och förutom det stora huvudet så dök det inte upp fler problem.

Återigen så måste jag säga att filmen var sjukt bra och trotts alltid blod som alltid i Tarantino filmer så fick man sig många skratt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback