dystert

Igår fick vi ett tråkigt besked på jobbet. Ganska många av alla oss kommer få välja på att gå ner i tjänst eller sluta. Känns väldigt deprimerande, särskilt eftersom det dröjer ett par veckor innan vi får veta om det drabbar mig själv. Men nu väntar möte med facket, info från a-kassan och trygghetsråd osv. Känns bra att jag betalar den där summan till facket varje månad, för annars har man ju ingen möjlighet att göra sig hörd.

Jag försöker dock tänka positivt, förhoppningsvis har jag gjort mig så pass outhärlig att de vill ha kvar mig :)

Förutom det så händer det inte alltför mycket.. jag tränar på kvällarna och håller fortfarande min nytighet i veckorna. Känns bra. Ikväll är det spinning och jag tror att jag kommer vara död efter, särskilt som jag var det förra veckan. Det är tur att min granne Jossan är med så vi kan pusha varandra!


Kommentarer
Jennie säger:

fy, hoppas du slipper bli drabbad! Tror nog att du är så pass duktig att de vill ha dig kvar! Duktig med träning du! Blir peppad! =) Kram på dig vännen!

2009-09-03 | 18:31:37
Bloggadress: http://jenninii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback