guten tag

Vad ovanligt det känns att sitta hemma mitt på dagen (eller morgonen) i mysbyxor. Nej jag är inte ledig, men det hade varit sjukt skönt idag då jag har huvudvärk. Jobbar kväll idag nämligen. Har inte bara slöat sen jag gick upp utan jag har faktiskt varit i skolan!  Insåg nu att jag inte haft en ledig vardag på år och dagar känns det som. Hade varit skönt.

Igår var det träning igen, maxi/medel, jag gav så mycket mer på passet denna gången än förra, kan det vara så att jag redan orkar mer? Eller så var jag lite ofokuserad/orörlig förra veckan.Idag är det ingen träning inbokad, skönt med lite vila ibland ;)

Borde göra en massa saker nu men det är så skönt att bara sitta i soffan med datorn och titta på MTV, måste ju hänga med i alla ny musik som kommer, det gjorde jag alltid förr.


Kommentarer
Jennie säger:

Absolut! Milen är rolig! Rekommenderas! Nu är man tillbaka i verkligheten =P

2009-09-03 | 06:30:11
Bloggadress: http://jenninii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback