höstfint ska det va!


Idag har vi varit så duktiga ska ni veta!
Vi har tvättat alla (nästan) fönster på övervåningen, det var ett rent h-vete att komma åt vissa av dem. Men vilken skillnad det blev... skäms lite över att vi inte hade tvättat dem sedan vi flyttade in, vi har ju faktiskt bott här i 2 år hihi.

Sen har jag bytt sängkläder, städat i största allmänhet, Mattias damsög (det är hans städgrej liksom) och så blev det lite piffning och lulllull-fix. Vi har det så höstfint här hemma nu!


Jag är visst mästare på att ta suddiga bilder haha.


Glömde visst puffa kuddarna i soffan ;)


Älskar den här färgen, passar perfekt till vitt och brunt!


I v-rummet

Sen tog jag undan de mesta av våra(mina, Mattias har bara typ 3 par skor) sommarskor, har dock inte plockat fram alla höstskor än men men jag har mina Nike och mina Converse så jag klarar mig ett tag.
Har förresten hittat ett par jäääääätte fina VagaBond skor som jag JÄTTE gärna vill ha. Syster Yster har redan köpt dem men jag känner väl inte riktigt att jag har råd med 800 kr nu när jag får gå ner till 75%. Så vi kan säga att det är mitt jobbs fel att jag inte kan köpa dem, eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback