man ska inte ropa Hej

Blääärp!

Det är vad jag känner just nu ungefär. Min jäkla förkylning vill inte släppa så det blir ingen träning för mig idag
:( Förhoppningsvis på onsdag istället. Var lite jobbigt igår på pilatesen när man ska andas in genom näsan och jag har lite svårt med det till och från just nu. Men men jag får väl sitta här hemma och kurera mig istället. Fick mig lite motion förut när jag cyklade till och från jobbet iallafall, alltid nått!

Imorgon är jag ledig och har massvis med saker att fixa med, en massa pluggande ska det bli men ska även ringa diverse "viktiga" samtal också. Fylla i ansökningar och få iväg lite jobbansökningar. Busy busy...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback