my new bff

Jag är så glad. Jag hade glömt bort att jag hade min underbara vetekudde , jag kom på att jag själv hade en när jag tipsade en jobbarkompis om att använda den när hon hade ont i magen. Nu har jag själv ont i magen och somnade så gott med den på magen igår. Underbart! Hade gott om tid nu på morgonen också så jag värmde på den lite och bara njuter av att den tar bort den värsta värken, nu vill jag hellst tejpa fast den runt magen... men vi ska väl inte överdriva ;)

Idag ska jag jobba på annat håll igen, varannan torsdag är jag iväg, går på möte och lär mig lite typ. Alltid trevligt att vara där då de har så lugnt och tyst jämfört med där jag är vanligtvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback