1- 26- & 34- års kalas!

Vi har haft en härlig helg hemma med familjen!

Jag hann med att fika och gå en sväng på stan med Jennie och Joar, sen var vi på kalas där vi firade Dexter som precis har blivit 1 år, Mattias familj firade mig som fyller år snart och så firades Mattias bror som fyller år på onsdag!
Det böjds på grillat (premiär för i år för vår del) och sedan tårta för de som åt det och för mig blev det jordgubbar och en viktväktar muffins som jag hade bakat!

Efter kalas åkte vi vidare till nästa anhalt, är lite så när vi kommer upp. Många vi vill träffa och ont om tid att hinna med alla. Men vi brukar kunna pyssla ihop det ganska bra, utan alltför mycket stress ;)

Vi åkte iallafall vidare till syster yster där vi fick jätte god middag och avslutade sedan kvällen med att gå på bio. Vi såg filmen "The Bounty Hunter".

Idag hann jag med att hälsa på mamma och sätta en blomma vid graven innan vi körde hemmåt i solskenet!

Väl hemma njöt vi av solen i våra nya utemöbler lite innan vi slog oss ner där vi sitter ny, soffan :)

Bildregn från helgen:


Blomma till mig :)


Nicke läser sitt "kort"


Jag blir superglad för en present! Vet ni vad det var?
Alcazars senaste skiva, SIGNERAD! plus singel med Headlines,
också SIGNERAD! Dessutom står det Grattis på dem också!
Happy happy me! /Rebeca 15 år ;)


Nyvaken 1-åring med sin mamma :)


Många paket blev det till D!


Jag hjälpte D att öppna paket


Hur söt kan man vara?


Han fick en gosehund som var större än han själv!


Vilken leksak ska man börja med?


Emmelie gör alltid superfina/goda tårtor!


Den nya draken var rolig att åka på!


Kommentarer
Niklas säger:

Det var jättetrevligt att ha er här, ni får komma upp hit i sommar igen så får vi grilla ännu mera. :)

2010-04-26 | 11:13:13
Bloggadress: http://oxo.nu
Erica säger:

Ser ut att ha varit en trevlig helg =) Och dinosaurien blev en hit antar jag? Den var himla söt i alla fall. Ni får jättegärna komma o grilla hos oss med, trots att de är en kolgrill =)

2010-04-26 | 19:13:40
Bloggadress: http://eccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback