en helg i april

Vi har haft ett jätte trevligt besök i helgen, våra vänner Magnus och Erica! De kom i fredagskväll och då slappade vi bara och gick och la oss tidigt för lördagen började riktigt riktigt tidigt, för att vara en lördag. Vi skulle nämligen till Ullared och shoppa! Några timmar senare och fattigare kom vi hem, utslagna men nöjda med dagens shopping. Vi åt hemmagjord pizza, viktväktar style, alldeles för sent (jag glömde bort att degen skulle jäsa, hihi) och sen blev det en film innan vi somnade gott. Man kan ju tro att jag skulle sova länge idag då när väckarklockan för en gångs skulle inte ringde, men näe vid 8 hade jag vridit och vänt på mig alldeles för länge...

Jag gjorde två superfynd igår iallafall! En handväska från ordning&reda och ett par skor från vaga bond :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback