Här är jag

Sorry för dålig uppdatering denna veckan men den har verkligen inte varit att leka med, veckan alltså. Puuuuuuuuuuhhh!
Det har varit flera tillfällen på jobbet som jag har kännt att, oj vad mycket jag har att göra. DET är inget jämfört med nu. Men trotts stressen så är det ett underbart jobb jag har och jag trivs så himla bra. Härligt att kunna gå till jobbet och känna att det ska bli kul trotts att man har massor att göra. Gillar't!

Förutom att jobba så har jag inte gjort så mycket, chockerande va? Laga mat, äta, slappa, fixa lite, sova typ.

I kväll tar vi det lugnt, ljusen är tända och tv:n igång. Imorgon ska jag och Sara festa till det på kvällen, det är "festival" i byn. Yeah!

Till kvällsmat idag serverades det mackor med för Ms del tonfiskröra och för min del kräftstjärtsröra :)

mums mums!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback