Inte många lugna stunder

I helgen har vi varit uppe hos våra familjer. Som alltid när vi är där har vi ett fullspäckat schema.
Jag började lördagen med ett spinningpass tillsammans med syster yster. Det var ett prova på pass så det var lite kortare än ett vanligt pass och lättare också för den delen. Men jättekul! Sen gick vi och åt lunch och så blev det en shoppingtur.
Sen var det full gas hem till svärföräldrarna, där vi brukar bo, göra mig fin och byta om innan pappa och hans sambo kom och hämtades oss. Vidare åkte vi till mormor och morfar för kalas. 80-års kalas för att vara exakt. Mycket trevligt, god mat och kul att träffa släkten, det blir ju inte så ofta tyvärr.

Efter några timmar där avslutade vi kvällen med en film och sen sov vi gott och ganska tidigt.

Idag vaknade vi och åt frukost, sen blev det en liten shoppingtur då jag glömde köpa hälften av det jag skulle köpa när jag var på stan under lördagen. Sen hem igen, busade en liten snabbis med Dexter och så satte vi oss i bilen och körde hem.

Inte nog med det, väl hemma packade vi ur bilen och satte oss sedan i vår andra bil och körde och storhandlade. puhh!

Nu har vi precis ätit god sallad med varmrökt lax och så ser vi på Amazing Race. Får bli en tidigt kväll ikväll, för jag är väldans trött!

bilder...



För er som har missat det så har jag klippt mig :) Är mkt nöjd!


Fina Fia


Födelsedags"barnet".


Syskonkärlek! Mina kusiner Mina & Martin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback