Jag har verkligen hittat rätt sätt!

Idag har jag haft en sådan ångest. Varför? För att idag var första vägningen efter semestern! Så nervös!
Jag har hela tiden varit inställd på att jag har gått upp för jag har inte räknat pointsen och smakat både en och två gånger på det goda. Jag var helt på det klara med det. Frågan var hur mycket upp jag hade gått.

Väl inne på viktväktarna så höjdes pulsen, jag kallsvettades och magen gjorde ont.
Förklarade för min konsulent att "Jag har nog + denna gången". Nej då, säger hon.

Helt otroligt nog så har hon rätt!

Jag har trotts allt mitt "slarvande" lyckats gå ner 2,6 kg.

Jag är så glad att jag vågade testa vikväktarna och att det passar mig så pass bra. Sen är det jättekul att ha en kompis att gå dit med och att prata med om det.

Om ni har funderingar på det tycker jag absolut att ni ska testa på det!

Själv är jag taggad inför hösten, jag ska nå ett av mina mål har jag tänkt mig. Träningen kommer snart igång också. Hur härligt kommer inte det bli?

När jag kom hem från vägningen blev det fetaostgratinerad kyckling med ris.

Smarrig middag, blev hur gott som hellst!

 

Skulle ni vilja att jag skriver ut recepten till viktväktarmaten jag lagar?


Kommentarer
erica säger:

Jag vill gärna veta recepten =)

2010-08-10 | 20:35:26
Bloggadress: http://eccas.blogg.se/
ida säger:

du är jätteduktig och det syns verkligen på dig! vill gärna ha tips på recept. alltid kul med inspiration till middagen.

hur mkt har du loosat totalt nu?

Kram Ida

2010-08-11 | 08:40:14
Bloggadress: http://www.charlottendal.blogspot.com.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback