Sista semesterdagarna

Hej på er. Nu är min semester nästan slut. 4 veckor går alldeles för fort tycker jag!

I torsdag styrde vi bilen norröver en sista gång för denna semestern iallafall. Vi började denna tur med att äta för-födelsedagsmiddag hemma hos syster tillsammans med pappsen och hans sambo. Mysigt!

Fredagen tänkte vi ta som den kommer men då vi skulle åka hem till syster yster så ville vår bil inte riktigt som vi ville. En lampa som inte ska lysa började lysa. Fredagen fick därfr inledas med en tur till saabs verkstad med förhoppningen om att de kunde hjälp oss direkt eftersom vi på lördagen skulle vidare till Stockholm.
Vi hängde på låset 07:00 och tänka sig så kunde de hjälpa oss och dessutom var det någo som gick snabbt att fixa. Tyvärr blev vi ju lite fattigare också men hellre det än att vi blev stående påväg upp till Stockholm.

Efter en så "trevlig" morgon bestämde vi oss för att titta in det nya Visualiseringscenter C. Det måste ni besöka om ni har vägarna förbi!
Kvällen avslutades med middag på svärföräldrarnas land.

Lördagens påhitt tar vi i ett eget inlägg tänkte jag ;)

Idag har vi inte gjort mycket alls.  Vi sov jättelänge, åt frukost framför tv:n och försökte torka våra skor innan vi styrde bilen söderöver igen. Vi kom hem för ca 2,5 timmar sedan. Pöh!


Min fina syster som snart fyller år!


Lovebirds!


Moi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback