1 december - Om mig

Jag heter Rebecca är 26 år och bor i Småland. Jag är född och uppvuxen i Östergötland men när min make (då sambo) fick jobb söder för 4 år sedan tog vi vårat pick och pack och flyttade ner. I dagsläget är det jag och M (maken) och våra gosiga kissemiss, i framtiden någon gång kanske vi blir flera.
Jag läste samhäll-media på gymnasiet och var säker på att jag villa jobba inom Media, efter gymnasiet började jag läsa något helt annat men insåg att det inte var rätt för mig och började jobba istället. Sedan dess har jag jobbat på. Det började i butik, samma butik som min mamma och min syster jobbade i. Övergick till diverse snabbmatsrestauranger, butiken igen, sen var det callcenters som gällde och nu trivs jag jättebra på mitt jobb som kundtjänstmedarbetare/reklamationshanterare på ett medelstort företag i Skåne.  Som jag känner idag så vill jag inte plugga utan jag trivs väldigt bra med att göra det jag gör, dock har jag framtidsdrömmar, mer om det i ett annat inlägg.

Som person är jag glad och social, ordningssam men ändå lite rörig. Jag mår bra om jag får skriva listor och planera, gärna styra och ställa. Det är verkligen min grej.  Jag älskar att shoppa, vem gör inte det iof? Jag älskar att lyssna på musik, gör det gärna HELA tiden dessutom vill jag alltid sjunga med, även om jag inte kan texten.
På min ibland ganska obefintliga fritid brukar jag titta på tv (jag erkänner, jag ÄLSKAR att titta på tv och det kan vara ett intresse), träna (det kommer i perioder), läsa, pyssla runt här hemma, umgås med vänner och maken (så klart!) och annat som man kan få infall att göra.

En sak som jag håller på med är Viktväktarna, jag har hitills gått ner ca. 20 kg sedan i april. Jag är riktigt nöjd och SÅ glad att jag har hittat rätt metod dessutom.



Oj det blev ju riktigt mycket info det här, det roliga är att det är mest folk som känner mig som läser min blogg, ni vet väl redan allting som jag precis har skrivit. Jaja, då fick ni en liten uppdatering.

Kommentarer
erica säger:

jag fick mig en liten uppdatering för ja visste inte allt.

2010-12-02 | 19:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback