14 december - Vad hade jag på mig idag?

Jag är en hemskt människa! Jag glömde helt och hållet bort att dagens inlägg handlade om vad jag hade på mig. Jag glömde att ta en bild! I know, det måste typ vara en av de värsta saker en bloggare kan göra, eller hur?!

Därför kan detta bli ännu ett sådant inlägg för intresseklubben.

Idag har jag haft på mig ett par gråa jeans, modell för stora, alltså lite baggy. Till det hade jag en svart enkel topp och en mysig kofta i rosa. Perfekt i detta kalla vädret.

Det är verkligen jätte kallt, eller egentligen inte JÄTTE kallt kanske, men det känns JÄTTE kallt. Riktigt ruggigt! Både inne och ute.

Oh...jag kan informera er om att jag har varit duktig och både satt igång en diskmaskin och skrivit alla julkort (klapp på axeln till mig). Nu sitter jag och ser på gårdagens Top Modell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback