En såndär dag...

Idag var en galen dag! Eller galen kanske är fel ord men den var rörig.
Mycket att göra på jobbet och dessvärre några sjuka vilket innebär fullt upp. Det bästa med sådana dagar är att tiden går väldigt fort och dessutom när man har passerat "vanlig" trötthet så blir man lite extra fnissig och glad, trotts stress och trötthet. Då har man riktigt kul. Sen att man har underbara arbetskamrater lättar verkligen upp en stressig dag, visst gör det?
En annan sak som är bra med sånnahär dagar är att när jag kommer hem, då har jag helt plötsligt hur mycket energi som helst.
Jag studsar runt och plockar med allting, slänger in en tvättmaskin, plockar undan, diskmaskinen körs igång och så börja packa lite inför helgen.  Skönt att få massor gjort på kort tid!

Nu när jag dock har satt mig ner i soffan och slappnar av inser jag hur trött jag är och att jag nog borde sova... men vad är det för kul med det?
Nu är det ju min tv-tid... den kan jag ju inte missa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback