Förändring?

Jag är sugen på förändring.
Jag vet inte på vilket sätt riktigt, det kanske räcker med att typ klippa håret eller köpa en tröja i en färg jag inte brukar ha men förändring vill jag ha.

Om jag minns rätt så kände jag precis likadant förra året vid årsskiftet, sen tog det 4 månader innan jag tog tag i saker och ting och började med Viktväktarna. Frågan är vad jag ska göra denna gången. Jag tror jag börjar året med en ny frisyr och sen får vi se vad som händer.  Kanske en ny träningsform? Det är ju skoj! Jag hade velat gå på någon slags boxpass kanske.

Ni vet att man kan bli så taggad inför något? Jag är så taggad inför 2011, det kommer bli ett underbart år. Mycket som händer på jobbet och förhoppningsvis så flyttar vi under året också. Ett bra år.

Nu ska jag surfa runt och hitta snygga frisyrer...

Kommentarer
erica säger:

jag ska prova på bollywood dans i januari, hoppa det är roligt. Och det är ju en lite ovanlig träningsform om inte annat =)

2010-12-16 | 21:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback