Julklappsshopping

Idag var målet att vi skulle köpa julklappar. Vi var riktigt duktiga för nu har vi bara ett fåtal klappar kvar. Det var inte så juligt väder i Växjö idag dessvärre, det regnade och var allmänt grått.  Men julstämningen infann sig snabbt här hemma igen när vi tända granen och jag satte mig i fåtöljen och drack lite té. Mysigt :)

Vi var självklart inte ensamna och shoppade julklappar. Det var väl ungefär halva Småland där.  Jag blir då irriterad när det är så mycket folk. Alla går hur de vill och de ska helst av allt stanna mitt i gångarna och prata med någon de känner eller bara gå väldigt väldigt sakta. Jag blir GALEN! Men visst jag är säkert likadan, men det stör ju inte mig i alla fall ;)

Ikväll är det film som gäller. Just nu är det Ms val, sen blir det mitt val. Rättvist va?

Imorgon ska det bakas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback