Lite julledigt

Vad duktig jag var med min julkalender, fram tills att vi åkte iväg till våra familjer för att fira jul. Då glömdes den helt och hållet bort. Nu är jag dock tillbaka och alla saknade inlägg kommer... så småningom.

Julhelgen har varit lika härlig som julen brukar vara. Det blir mycket åkande fram och tillbaka men sådan är ju julen, i alla fall för oss. Vi hade tydligen varit riktigt snälla i år för många klappar blev det :)

Den sämsta julklappen var att jag blev sjuk. Idag är det förkylningen som har överhanden, igår var det dock magsjuka och lite feber.Så typiskt att allt kommer samtidigt.
Men det är skönt att vara hemma dock och få sova i sin egen säng. Även om det är ruskigt kallt här just nu, värmen kommer så småningom också.

Här kommer lite bilder från julafton som vi inledde hos pappa och avslutade hos Ms föräldrar...


Min fina syster

Tusan! Min klänning gick sönder

Jag och syster yster

Tomtefar

Mitt fina halsband som jag fick av bästa maken

Ett klassiskt änglaspel i ny tappning.

Granen står så grön och grann i stugan...

Dexter ute och går med faster

Lille D var en mästare på att öppna julklappar...

... och många paket fick han öppna

Faster fick ett par superfina tofflor som D tog av och tog hand om själv.

Trotts att det var ett par storlekar för stora.

Sötast!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback