Mitt 2010 - del 1

2010 har varit året som bara sprang iväg. Det känns som att jag precis vaknade 1 januari 2010, med lite lätt huvudvärk och nu är plötsligt året slut.  Jag har suttit och tittat igenom alla bilder från året, som jag kunde hitta. Jag ska försöka sammanfatta (inte alltför långt och tråkigt dock) hur mitt år har varit.

Vi delar upp det lite i delar så blir det ett par inlägg istället för ett lååångt!

I Januari firade vi att min kusin Mina fyllde 18 år!

Vi gick på promenad i vintervädret. Jag för att mata fåglarna, M för att fota dem.

Det kom MASSVIS med snö.

Vi var lite oroliga att Sara och jag inte skulle komma iväg på vår Göteborgstripp i Februari pga snön. Men M skjutsade oss i god tid till tåget och hör och häpna så kom tåget iväg i tid, sen blev vi försenade en sväng men vi kom ju dit och hem i alla fall.

Piffade och hur tjusiga som hellst var vi.

Vi såg Melodifestivalen live och så fortsatte vi vidare i natten och hade jättekul!

Jag färgade håret en av många gånger.

När vi åkte upp till våra familjer så blev det mycket gos med lille Dexter.

Dexter var tjusigast när det var kalasdax :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback