Mitt 2010 - del 3

Sommaren var varm och innehållsrik. Vi valde att hålla hos på hemmaplan ( i Sverige alltså) på semestern men det blev en heldel utflykter lite överallt och vi hade även många trevliga besök.

I April satte jag igång med Viktväktarna och kilona rasade av mig.

Hääärligt!

Det var kul att dels orka röra sig lite mera och att det dessutom syns när man tittar i spegeln är ju också ett stort plus.

Vi hade fina blomstrande blommor i vår trädgård

Fia & Fredrik kom och hälsade på sin semester och vi promenerade och njöt av det fina vädret

Mysigt

Jag köpte massvis med jordgubbar som blev både paj, kräm och sylt. Mums!

Vissa dagar var riktigt riktigt varma

Det blev många dopp i det blå under sommarens varma dagar

Vi åkte med min familj till vackra Söderköping och åt goda glassar på Smultronstället

Vi hälsade på de stolta nyblivna föräldrarna till lille Jonas. Magnus och Erica :)

Jag åkte med Carro & Sara till Båstad

Vi åt god lunch, badade och njöt av sommaren.

Sara och jag fick för oss att vi skulle festa till det på kvällen, efter att ha piffat till oss och druckit några baccardi gav vi oss ut, taggade! Det slutade med att vi hamnade på Saras balkong, pratandes om livet och allt däromkring. Mysigt det också.

Vi åkte med Dexter med familj till Ullared.

När de ändå var på besök blev det även en tur till Osby och Brio Lekoseum. Självklart åts lunchen på mitt favoritstället :)

Vad vore en sommar utan besök från svärföräldrarna? :)

Jag och min sister from another mister festade till det igen, denna gången blev det mer ordentligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback