TGIF!

Har ni märkt att jag verkligen har hållt det som jag skrev tidigare och bloggat enligt listan. Varje dag dessutom. Jag är vädldigt imponerad! Jag kanske skulle fortsätta att blogga lika ordentligen om jag hade en massa förutbestämda ämnen. Vad tror ni om det?

Den här veckan har sprungit iväg, som alla de innan. Snart är det jul! Jag längtar! Jag insåg dock igår att jag inte kommer hinna göra mina julkort som jag hade tänkt mig. Tråkigt, jag som hade bestämt mig precis hur de skulle se ut. Men jag vill inte stressa mer än jag redan gör. Så det får bli köpekort istället. Funkar ju det också.
Nästa år ska jag tusan i mig göra egna kort!

Jaha, vad händer annars då? Vi har julat till det lite här hemma. Granen är uppe, mysigt värre!  Imorgon ska de sista julklapparna inhandlas hade jag tänkt.  Skönt att ha det klart. Är ni klara med julklapparna?

På söndags ska jag baka pepparkakor med Sara. Det ska bli mysigt! Jag gillar att julmysa, lite julmusik, tända ljus och glögg. Perfekt helgsysselsättning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback