veckan som gått

Denna veckan har verkligen flugit iväg. I måndags hade vi konferens med säljarna och på kvällen var det middag och sedan curling. Jag som inte är världens smidigaste var ju inte världsbäst på curling kan jag lova. Till en början missade jag att man skulle ha två olika grejer på skorna en bromsgrej och en glidgrej. Jag hade bara en bromsgrej, tyckte det var lustigt att alla gled runt mycket bättre än mig. När jag väl fick på mig den halkgrejen gick det utför. Shit var jag ramlade. Till och med när jag stod med borsten och skulle soppa så ramlade jag. Hihi! Kanske inte blir världsmästare på det men det var iallafall riktigt kul, kommer lätt göra det någon mer gång.
Kom iallafall hem riktigt sen så resten av veckan har jag gått och gäspat typ. 
Igår kom svärföräldrarna hit på besök och idag har bland annat min bil slutat skrika när den bromsar. Yeey! Så har jag ju bakat också som jag skrev.

Ja just det, jag måste ju berätta om min "nära älg upplevelse" Påväg hem från jobbet härromdagen blev jag så himla skraj. Jag körde på en lång raksträcka och fick slå av helljuset då jag fick möte, tyckte jag såg något på vägen , en jätte stor skugga typ. Men hmm visade sig vara en älg. Tvärbromsade och han lunkade över. Skönt att det inte gick illa men shit va jag blev skraj. De är riktigt stora btw. Oj oj...

Nej om jag skulle packa ner bullarna i påsar nu när de svalnat och sedan kanske sätta igång disskusionen om vilken film vi ska se ikväll, lika bra o börja tidigt så vi har tid på oss att tjaffsa ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback