Första semesterdagen

Det är inte ofta man önskar sig sämre väder på sin semester va? Jag hoppades verkligen att det skulle bli lite regn och åska under dagen så jag kunde städa utan att svetten rinner hela tiden.
Men nej, solen har strålat hela dagen och temperaturen har legat på vaaaarmt!

Jag tog istället en sväng till beachen med Sara och vi klarade väl 2 timmar i hettan, sen åkte vi och satte oss vid en annan sjö i skuggan och snackade skit. Mysigt som alltid! Vi får aldrig slut på saker att prata om!

När M kom hem från jobbet blev det jättegod middag, jag gjorde couscous sallad med lax och minifraiche med citronpeppar. Perfekt mat i detta vädret!



Imorgon är planen att jag ska lunch med M och sen ska jag städa (förhoppningsvis inte i 100 graders hetta) och åka till Ica Maci och köpa en picknick korg.

Nu är det Danska Hollywoodfruar, DET går ju inte att missa ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback