Impulsiv roadtrip

I lördags efter några glas vin fick jag den braiga idén att när vi skulle till Växjö idag måndag så kunde vi ju köra till Kosta Outlet. Sen sköt vi bort den idén och senast vid frukost så sa vi att nej, vi åker inte dit. Men så klart gjorde vi ju det.

Trevlig med en roadtrip sådär lite oplanerat. Var inte överdrivet mycket folk och jag blev faktiskt positivt överraskad på café som de hade där (fanns flera olika matställen) det var både fräsch mat och inte alltför höga priser. På sådana ställen brukar de annars kunna ta betydligt högre priser än på "vanliga" ställen.

Shoppingen var mycket trevlig och jag hade kunnat handla SÅ mycket mer om det inte hade varit en vecka kvar till löning. Jag hittade iallafall lite tränings/myskläder från Röhnisch.
Vi hade lätt kunnat köpa en helt ny servis men då hade vi fått äta nudlar hela augusti ;)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback