Rensning pågår

Vaknade och det var mulet och tråkigt ute.
Rastlös som jag är kan jag bara inte sitta här hemma och rulla timmarna. Dessvärre så tillåter inte plånboken alltför mycket just nu, helgen innan löning så vi fick allt hålla oss hemma.
Jag kom då på den perfekta idén att jag skulle röja i vår klädkammare. Jag har flera gånger varit jätteduktig på att rensa i min garderob, sådant som jag inte använder och sådant som är för stort (yeey!). Det har dock bara hamnat i papperspåsar i klädkammaren. Men inte längre, just nu ligger det mesta på sängen iof. Men jag håller på att sortera, vad ska slängas, vad ska skänkas och vad kan jag sälja på tradera.
Det lät kul i mitt huvud men nu börjar jag ångra mig, hihi! Men jag ska fixa det, kan inte ge upp nu ju!

Kommentarer
erica säger:

Jag ser med fram emot att mina kläder kommer vara för stora! Måste kännas jätteskönt! =)

2010-07-23 | 20:04:06
Bloggadress: http://eccas.blogg.se/
Becca säger:

Ja, det känns underbart! Det kommer det att göra för dig sen också ;) Plånboken gråter dock lite eftersom innehållet snabbt försvinner när man måste köpa nytt ;)

2010-07-23 | 22:46:48
Bloggadress: http://mrsernie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback