Småfix

Vaknade imorse och märkte att det var lite småkyligt i sovrummet. Skönt för då kan man sova, kanske till och med med stängt fönster. Men idag är första dagen på väääldigt länge som jag har haft långbyxor på mig hela dagen. Blö! Varmare än 17 grader kan det väl vara?
Jag vet, typiskt svenskt, igen (!) att aldrig vara nöjd med vädret. Men det kan ju bara innebära att vädret inte har varit perfekt än?

Har börjat få lite lappsjuka av att bara hänga här hemma och inte komma iväg någonstans. Så idag drog vi ut på äventyr ska ni veta, vi åkte 1,5 mil, till "stor byn" för att... tvätta våra bilar! Yeey! Även om det kanske inte är såå spännande så blev de iallafall rena :) Jag var helt död efter dock. Har aldrig tvättat en bil heelt själv men nu insåg jag hur jobbigt det faktiskt är.
Så ni ser, jag har faktiskt lärt mig något idag :) Och nu sprider jag min kunskap vidare till er.

Det sög lite i min pysselnerv när jag kom hem och jag hittade ett litet set som jag har köpt på Panduro outleten vid Ullared någon gång. Jag har nu pysslat ihop två snygga nyckelband, med några pärlor broderade på dem. Mycket tjusiga!

Lite senare ska vi prova vår nyinköpa hamburgarpress. Vi tycker nämligen det är SÅ svårt/jobbigt att forma dem förhand ;) Nej men seriöst så får man till formen bättre med den, så de passar i bröden. Dessutom köpte vi den på outlet så den var inte så dyr ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback