varm helg

Nu är det söndag igen, det går så snabbt! Bara 5 dagar kvar att jobba innan det är dags för semester. Jag lääängtar!

I fredags var vi i Växjö efter jobbet, lite shopping blev det, middag vid en sjö, Subway (såklart!) och så såg vi Eclipse. Den var så bra som jag hoppades!
Igår satt jag och läste i solstolen hela förmiddagen, sen åkte jag till Sara där hon jag och Cilla grillade, drack vin(och vatten) och pratade. Mysigt!
Började min söndag som min lördag, ute i solstolen men det blev alldeles för varmt. Så jag plockade upp Sara, så åkte vi och tog årets första dopp! Det var skönt och svalkande, men man blev ju lika varm väl hemma igen. Puhh! Nu har vi grillat och sitter och slappar i soffan, hoppas att vi kan få ner temperaturen i sovrummet innan det är dags att sussa!

Lite bilder från lördagskvällen...


Sara vet vad hon gör ;)


Det syns ju att Sara och jag har druckit av "top modell -vinet".


Sara matar en av deras söta valpar som inte vill äta själv.


Sååå söt!


Söta Cilla!


Moi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback