sommar

Åh vilken tur vi har det med vädret!

Jag vet att det är en typisk svensk grej att vi aldrig är nöjda med vädret. Antingen är det för kallt, för regning, för mycket snö, för blåsigt eller för varmt.

Jag vill inte klaga på att det är fint, men oj så varmt det är! Vi har typ 25-30 grader hemma, inomhus, ungefär samma ute. I bilen när jag kör hem från jobbet är det bastu och även inne på jobbet har vi det varmare än vanligt. Det hade varit en mycket enklare vardag om vi 1, hade haft en stor fet pool, 2, jag hade haft semester!  Men nu är det bara att försöka njuta och göra det bästa av de varma dagarna :) (Positiva tankar, intalar jag mig själv varje dag, jag måste sluta klaga och vara negativ!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback