ut och gå

Denna veckan började vår stegtävlingen på jobbet. Målet är 10000 steg om dagen i 16(!!) veckor! Har tyvärr inte kommit upp i 10tusen särskilt många dagar. Men det är ju bara vecka 1 än så länge. Denna veckan har jag gått mycket mer än vad jag brukar och det är ju en bra början, eller hur? Är riktigt skönt att gå ut med musik i öronen för sig själv.

Har haft en ny sambo här hemma torsdag- idag då Mattias varit i London på jobb. Tråkigt och jag saknar honom massor men har haft det så himla trevligt med Sara :) Imorse efter frukost gick vi på promenad i det finfina vädret :)


i solen är det varmt och skönt iallafall :)


Sara laddar inför en spurt ut på snön på bilden nedan...




...det gick inte så bra. Jag lyckades fota precis när hon faller haha!



Kommentarer
Erica säger:

Ser härligt ut. Jobbigt bara att de är så halt överallt. Vi hade stegtävling i höstas, jag gick ut alldeles för hårt o fick typ aldrig ihop 10 000 i slutet som var mitt mål med. Glöm inte bort o var rädd om dina knän heller =) Snart är det vår!! =)

2010-03-07 | 18:22:52
Bloggadress: http://eccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback