det går bra.

Jag kom på att jag inte har berättat för er hur det går med mitt Viktväktar-äventyr!
Det går jätte bra och jag känner att "varför har jag inte gjort detta tidigare".
Sedan veckan 13 då invägningen var har jag gått ner 8,9 kg. Kan ni förstå, nästan 9 mjölkpaket, det är tungt att bära ju!

Idag var det riktigt varmt och skönt ute, vi satt och solade oss rosa på lunchen. Men inte många minuter efter att jag kommit hem så började det spöregna. Hmm.. vårväder? Kan det inte bli sommarväder nu istället. Vill kunna gå i kjol och klänning utan att frysa ju!

Nej, tillbaka till tv:n, ikväll har ju femman en massa bra serier på rad :)

Kommentarer
Karin säger:

Det finns bara ett ord att säga: BRAVO!!!

2010-05-21 | 13:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback