Hemma igen

Jag försökte faktiskt blogga från mobilen när jag var i Stockholm, men jag fick det inte att fungera :( Tyyypiskt!

Hur som hellst så har jag haft så himla kul. Det har varit 6 intensiva dagar men uj så roligt! Dels att stå på en mässa och träffa alla kunder ansikte mot ansikte och sen att frå träffa kollegor som man inte träffar så ofta och lära känna dem.
Förutom att jag har jobbat med mässan hela dagarna så har vi även ätit underbara och härliga middagar :)
Vi fick även gå och se Terrakotta armén på Östasiatiska Muséet. Det får ni inte missa!!

Vi hade lätt den snyggaste montern! Lite skit på linsen på denna bilden dock...

Tjusigt!

Riktigt mycket folk har det varit.

Min granne :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback