söndag 101114

Jag förstår inte varför jag inte lyckas sova längre än till halv 8 på helgerna? Jag är så trött i veckorna och även på kvällarna på helgerna men när jag väl får sova längre då gör jag inte det. Störigt! Istället blir jag trött framåt eftermiddagen.
har det kanske med åldern att göra? Mormor och morfar brukar alltid sova middag efter lunchen och de går ju upp riktigt tidigt, även om det är på helgen. Jag blir ju faktiskt 27 nästa år ;)
Nej, men jag får väl ta och sova när jag kan helt enkelt.

Det bästa med att vakna tidigt är ju dock att man kommer upp och får saker gjorda.
Jag har fotat massa kläder och börjat lägga ut lite tradera annonser.  Sen så har jag bakat morotsbröd och en banan och kokos kaka med väldigt lite ProPointsn ( typ 2 pp /bit) Nice!

Jag bjuder på en bild där jag är väldigt söndagsslö och lite uschlig. Men kakan är fin och riktigt gooood!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback