tisdag 101123

Uj vilket väder vi har! Rena rama vintern...konstigt va?

Jag har varit för trött för att blogga, visst blir allting tråkigt och segt när det är såhär mörkt ute hela tiden? Hösten och vintern är riktigt deprimerande när det gäller det. Nu piggar ju snön upp lite i alla fall, tills jag blir irriterad på att vägen till jobbet blir krånglig. Men man ska ju försöka vara positivt, är det inte så? Man får försöka gå ut på lunchen och lapa solljus och helgerna är ju också ett perfekt tillfälle att få se lite dagsljus.

Idag tjuvstartade vi julen lite. Alla stjärnor och adventsljustakar är nu framplockade. Brukar vara helt emot att de kommer fram innan 1a advent, men vad tusan. Det är ju bara några dagar kvar. Ja, på tal om det. Det är ju snart jul, 1 månad kvar imorgon. Hallå eller? Nu är det dags att börja med allt julfix, om man ska slippa stressa sista veckan, vilket kan vara väldigt skönt!

Nu ska jag ta och göra en kopp té och lägga mig i soffan under en varm filt och titta på tv. Perfekt avslutning på dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback